Skip to content Skip to footer

Ad Net Zero Türkiye: Yeşil Setler Rehberi Tanıtım Etkinliğimizi Gerçekleştirdik

Ad Net Zero Türkiye destekçilerimiz Nestlé Türkiye’nin ev sahipliğinde, Reklam Yapımcıları Derneği (RYD) ve yapım şirketleri temsilcilerinin katılımıyla 1 Ekim 2025 tarihinde gerçekleştirdiğimiz Yeşil Setler Rehberi Tanıtım Etkinliğinde, reklam ve pazarlama iletişimi endüstrisinin sürdürülebilirlik dönüşümüne yön verecek “Ad Net Zero Türkiye: Sürdürülebilir Reklam Prodüksiyonu Yeşil Setler Rehberi” ni sektörümüze sunduk.

Bu rehber; reklam prodüksiyon süreçlerinde enerji verimliliği, atık yönetimi, döngüsel ekonomi uygulamaları, sürdürülebilir malzeme kullanımı ve karbon ayak izi hesaplama gibi alanlarda uygulanabilir standartlar sunarak endüstrimizin net sıfır hedeflerine ulaşmasına destek olmayı amaçlıyor.

Rehbere buradan ulaşabilirsiniz: https://lnkd.in/d8-GSFEX

Etkinliğin açılışını Nestlé Türkiye CEO’su Leszek WACİRZ ve Yönetim Kurulu ve Ad Net Zero Başkanımız Ahmet PURA yaptı. Program moderasyonunu REPİD Genel Koordinatörü Dr. Ömür ERDEM ÇELİK  üstlendi; REPİD Sürdürülebilirlik Yürütme Kurulu (SYK) Başkanı Ekin İLYASOĞLU Ad Net Zero Türkiye’nin çerçevesini, REPİD SYK Aksiyon 2 Lideri Derya COŞKUN ise Yeşil Setler Rehberi’nin kapsam ve uygulama alanlarını paylaştı.

Son bölümde, REPİD SYK Üyesi Yeşim KOÇYİĞİT moderatörlüğünde gerçekleşen “Markalar ve Reklamda Sürdürülebilirlik” panelinde; Nestlé Türkiye Pazarlama, İletişim ve Sürdürülebilirlik Direktörü Başak ÜNAL, REPİD Yönetim Kurulu Üyesi Dr. Cüneyt DEVRİM ve RYD Başkanı Seda EROĞLU markaların ve yapım şirketlerinin sürdürülebilirlik yolculuğunu değerlendirdi.

https://www.youtube.com/watch?v=YiY6Se_7geU